Jak SmartTB funguje

Co nabízíme

Našim záměrem je otevřít vyšší transparentnost služeb v oblasti organizování doprovodných eventů a teambuildingů, usnadnit objednávací proces a nabídnout Vám co nejnižší náklady. V této low cost verzi teambuildingu nabízíme nejoblíbenější koncepty týmových, teambuildingových a firemních programů. Vycházíme přitom z naší 17-ti leté zkušenosti s organizováním eventů a teambuildingů.

  • Programy jsou tvořené tak, aby se daly realizovat v kombinaci indoor – outdoor kdekoliv*, pro různě početné skupiny, v časovém rozmezí 1,5 – 4 hodin.
  • Skladba aktivit a ceny jsou pevné a nelze je měnit.
  • Ceny jsou kalkulované na základě počtu týmů, které budete chtít vytvořit – každý koncept nabízí doporučení.
  • Obecné pravidlo pro ideální počet účastníků v jednom týmu je 10-12 osob.
  • Odesláním formuláře získáte ihned přehled o celkových nákladech.
  • Po odeslání formuláře, ověříme naše kapacity a odešleme Vám závaznou objednávku k podpisu.
  • Pro udržitelnost nízkých nákladů je nutné celý proces uskutečnit bez osobních schůzek.
  • Chcete-li program na míru reflektující vaše potřeby, rádi Vám zpracujeme nabídku, pro inspiraci klikněte zde.

Některé koncepty můžeme adresovat více indoor nebo naopak více outdoor, tuto možnost však upřesníme až na základě vaší objednávky a možností konkrétního místa konání akce (s výjimkou programu Lužické pevnosti umístěném do resortu Malevil, cca 75minut jízdy z Prahy).

Jak objednat

Pro objednání programu je nutné vyplnit objednávkový formulář, který obsahuje transparentní ceny za produkci. Výpočet ceny ovlivňuje vámi preferovaný počet týmů* (nebo herních setů) a lokalita konání reflektující náklady na dopravu z Prahy do místa konání a zpět. Počet účastníků je pouze orientační údaj.

*počet týmů (herních setů): u každého konceptu je vždy uvedena poznámka ohledně ideálního počtu účastníků v jednom týmu. Obecné pravidlo – optimální počet účastníků v jednom týmu je 10-12 osob.

Rezervaci místa konání akce a veškeré služby s tímto spojené si zajišťujete vždy sami.

 

 

 

 

Chcete-li program na míru reflektující vaše potřeby, rádi Vám zpracujeme nabídku, pro inspiraci prosíme klikněte zde.

Ceny a náklady

Ceny obsahují konečné produkční agenturní náklady.

Součástí výpočtu ceny je i kalkulace dopravy vycházející z kilometrové vzdálenosti z Prahy.

Ceny neobsahují:

  • 21 % DPH;
  • pronájem prostorů a prostranství nutných k realizaci programu;
  • pronájem uzamykatelné místnosti pro účely mobilní kanceláře, šatny a uskladnění produkčních materiálů;
  • parkovné a základní catering organizátorů;
  • případné poplatky za bankovní služby u mezistátních plateb;
  • osobní schůzky v přípravném procesu

Pojmem základní catering se rozumí minimální režim jídel a nealko nápojů tzn. snídaně, oběd, večeře a svačiny, tyto náklady budou natížené na váš účet v dané lokalitě konání v rámci přípravy a realizace.

Pod pojmem prostory a prostranství nutné k realizaci programu může být jakékoli místo, zákoutí, chodby, haly, předsálí, venkovní plochy, terasy, pergoly, garáže, přístřešky, hřiště, travnaté plochy, louka, les, sportoviště atd., kde se v rámci jednoho stanoviště vedle sebe pohodlně postaví skupina cca 10 lidí + jedno prostorné místo pro celou skupinu na úvod a závěr.


Vyberte si program

Technické požadavky

Stanoviště mohou být umístěná v prostorech konání eventu, nejčastěji to jsou různé sály, haly, chodby, terasy, místnosti, výklenky a zákoutí, venku pak zejména terasy, pergoly, otevřené prostory, podhledy, v případě outdoor aktivit přilehlé venkovní plochy, terasy, přístřešky, podchody, lesoparky, městské parky, náměstí, odpočinkové zóny, ostatní venkovní plochy, parkoviště, louky, lesy, pláže atd.

V rámci každého programu vždy obdržíte plánek či popis s umístěním stanovišť.

  • Pro scénář Detektivní hry potřebujeme celkem 10 malých stanovišť tzn. jakýchkoli malých míst (zákoutí, chodby, hala, předsálí, atd.), kde se pohodlně vedle sebe postaví pár lidí) + jedno společné místo, kde se vejde celá skupina na úvod a zakončení.
  • Pro kreativní aktivity potřebujeme dva stoly bez židlí s volným prostorem okolo + 1 stůl na odkládání materiálů, kde půjde umístit produkce dle technických požadavků.
  • Pro všechny ostatní uvedené scénáře potřebujeme jedno velké prostorné místo pro společný úvod a závěr, kam se vejde celá skupina a několik menších míst a zákoutí, doporučujeme konzultovat podle lokality.
  • Nad rámec tohoto potřebujeme zajistit parkování pro naše vozidla s materiálem, uzamykatelnou místnost pro zřízení mobilní kanceláře a uskladnění produkčních věcí, přístup k el. přípojce a wifi a základní catering.